DOLAR
46,0408
EURO
53,0791
ALTIN
6.409,16
BIST
13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Hafif Yağmurlu
28°C
Muğla
28°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Az Bulutlu
30°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
31°C
Salı Hafif Yağmurlu
29°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
28°C

“15 Haziran’da açılışı yapacağız” Nerdesin Haney

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün geçtiğimiz hafta yaptığı Bodrum ziyaretinde Bodrum Limanı’nın 15 Haziran’da hizmete gireceğini açıklamıştı. Bırakın hizmete girmeyi şu anda çalışma bile yok. Tepkiler büyük. Vatandaşlar bir belediye başkanı bu kadar kolay söz vermemeli diyor.

“15 Haziran’da açılışı yapacağız” Nerdesin Haney

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras’la birlikte 9 Haziran’da yaptığı açıklamada yenilemesi arap saçına dönen Bodrum Limanı’nda incelemelerde bulunmuş, Limanın 15 Haziran’da hizmete gireceğini söylemişti.

Haber: Haberbodrumgazetesi.com

Bugün 15 Haziran. Bodrum Limanı’nda bırakın açılışı, çalışma bile doğru dürüst yapılmıyor. Denizciler perişan. Bodrum’un merkezi toz toprak içinde. Biraz olsun hareketlenen günlük gezi turları ise limanın bu halinden dolayı sağlıklı yapılamıyor. Hem Bodrumlular’dan hem denizcilerden hem de turistlerden büyük tepki var.

Vatandaşlar Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün’ü eleştirerek; “Koronavirüs yüzünden zaten yeteri kadar zorluk yaşadığımız sezonda biraz hareketlenen deniz turizmine belediye başkanı büyük darbe vuruyor. Aylardır bu halde olan limanda işler bitmiyor. Bir de koskoca belediye başkanı dalga geçer gibi “15 Haziran’da açılışı yapacağız” diyor. Söz vermek, hele bir de belediye başkanıysan bu kadar kolay mı” şeklinde tepki gösteriyorlar.