DOLAR
46,1023
EURO
53,1819
ALTIN
6.383,84
BIST
13.582,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Hafif Yağmurlu
31°C
Muğla
31°C
Hafif Yağmurlu
Salı Hafif Yağmurlu
29°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
29°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
28°C
Cuma Hafif Yağmurlu
30°C

Muğla’da belediye başkanı, Engelliler Haftası’nı işaret diliyle kutladı

Muğla’da belediye başkanı, Engelliler Haftası’nı işaret diliyle kutladı
A+
A-

MUĞLA (AA) – Muğla Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, işaret diliyle Engelliler Haftası’nı kutladı.

Gümüş, Engelliler Haftası dolayısıyla belediyenin sosyal medya hesaplarından bir video paylaştı.

Paylaşımında “Sizleri seviyorum” ifadesini kullanan Gümüş, işaret diliyle, “Merhaba sevgili hemşehrilerim. Sevgide hiçbir engelin olmadığına inanıyorum.  Hayatınızı kolaylaştırmak için daha çok çalışacağız. Sizleri seviyorum. Dünya Engelliler Haftası kutlu olsun.” dedi.

Gümüş, yaptığı açıklamada, engelli vatandaşları evlerinde sosyal mesafeyi koruyarak ziyaret ettiklerini kaydetti.