Siirt’te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Muğla sporcusu Samet Bulut, Büyük Erkekler bireysel zamana karşı yarışında Türkiye Şampiyonu oldu.
Siirt’te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda Muğla sporcusu Samet Bulut, Büyük Erkekler bireysel zamana karşı yarışında Türkiye Şampiyonluğu kazandı.
Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun 2026 yılı faaliyet programında yer alan Yeşilay Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası, Siirt’te başladı.
Türkiye’nin farklı illerinden 77 kulüp ve 242 sporcunun katıldığı organizasyonun ilk gününde, bireysel zamana karşı yarışları yapıldı.
Büyük Erkekler kategorisinde yarışan Muğla sporcusu Samet Bulut, parkuru en kısa sürede tamamlayarak rakiplerini geride bıraktı ve Türkiye Şampiyonu oldu.
Yarışta Konya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Burak Abay ikinci sırayı alırken, Spor Toto Spor Kulübü sporcusu Ahmet Örken üçüncü oldu.
Bu sonuçla Samet Bulut, sezonun önemli ulusal organizasyonlarından birinde altın madalyaya uzanarak Muğla’ya şampiyonluk sevinci yaşattı.