Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Yahşi Mahallesi’nde yapımı süren cami ve külliye inşaatında incelemelerde bulundu.
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’nin de aralarında bulunduğu heyet, Yahşi Mahallesi’nde yapımı devam eden cami ve külliye inşaatında incelemelerde bulundu.
Yahşi Mahallesi’nde inşaatı süren cami ve külliye projesi, protokol üyeleri tarafından yerinde incelendi. Proje alanında devam eden çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alındı.
İncelemeye Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı, Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 21, 22 ve 23. Dönem Yozgat Milletvekili Mehmet Çiçek, Muğla İl Müftüsü Dr. Rüstem Can ve hayırsever Ahmet Özyazıcı katıldı.
Heyet, cami ve külliye inşaatında gelinen aşamayı yerinde değerlendirirken, proje sürecine ilişkin yetkililerle görüş alışverişinde bulundu.
Şantiye şefi Enes Topal da inceleme sırasında proje hakkında bilgi vererek, çalışmaların mevcut durumu ve planlanan süreçle ilgili heyeti bilgilendirdi.
İncelemelerin ardından değerlendirmede bulunan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, cami ve külliye inşaatının sürdüğünü belirterek, yapının en kısa sürede tamamlanarak ibadete açılmasının hedeflendiğini ifade etti.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci de ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, ortak emek ve dayanışmayla yükselen eserin ilçeye hayırlı olmasını diledi. Mandalinci, projeye katkı sunan kişi ve kurumlara teşekkür ederek, çalışmalar tamamlandığında yapının bölgeye önemli bir değer kazandıracağını belirtti.
Yahşi Mahallesi’nde yapımı devam eden cami ve külliye inşaatının tamamlanmasıyla birlikte bölgeye yeni bir ibadet alanı ve sosyal kullanım imkânı kazandırılması hedefleniyor.
Proje sürecinin ilgili kurumlar tarafından takip edildiği belirtildi.