DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Parçalı Bulutlu
34°C
Muğla
34°C
Parçalı Bulutlu
Pazar Parçalı Bulutlu
34°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
34°C
Salı Parçalı Bulutlu
34°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
33°C

‘Hastalara radyoaktif madde verildi’ iddiaları panik yarattı, bakanlıktan açıklama geldi

Sağlık Bakanlığı, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde hastalara fazla radyoaktif madde verildiği iddialarına ilişkin açıklama yaptı.

‘Hastalara radyoaktif madde verildi’ iddiaları panik yarattı, bakanlıktan açıklama geldi
A+
A-

Sağlık Bakanlığı’nın “Sağlık Bakanlığı Sağlıklı Çözüm” adlı sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, son günlerde Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi Nükleer Tıp Birimiyle ilgili iddiaların Bakanlık tarafından ciddiyetle ele alındığı belirtildi.

Sürece dair tüm incelemelerin Bakanlık müfettişlerince yürütülen disiplin ve denetim soruşturmaları kapsamında değerlendirildiği vurgulandığı açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

“Konunun sağlık hizmetlerine özgü tıbbi ve mesleki boyutlar taşıması nedeniyle, teftiş süreci içerisinde alanında yetkin, akademik donanıma sahip uzmanlardan oluşan bilirkişi komisyonu teşkil edilmiş; gerekli değerlendirmeler bu uzman heyetçe titizlikle gerçekleştirilmiştir. Yapılan değerlendirmelerde hasta mağduriyetine yönelik olumsuz bulgu tespit edilmemiştir. Hazırlanan soruşturma raporları doğrultusunda gerekli idari ve disiplin işlemleri gecikmeksizin başlatılmış ve uygulanmıştır. Hasta güvenliğini en üst düzeyde tutmak, sağlık hizmetlerimizin temel önceliğidir.”

Kaynak: Sözcü

ETİKETLER: