DOLAR
46,6161
EURO
53,1313
ALTIN
6.105,98
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Hafif Yağmurlu
32°C
Muğla
32°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Az Bulutlu
34°C
Pazar Parçalı Bulutlu
33°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
33°C
Salı Parçalı Bulutlu
34°C

Datça’da 20 bin levrek yavrusu denize bırakıldı

Datça’da 20 bin levrek yavrusu denize bırakıldı
A+
A-

MUĞLA (AA) – Muğla‘nın Datça ilçesinde, 15 bin levrek ile 5 bin kaya levreği yavrusu denize salındı.

Muğla Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen törenle denizlerdeki balık popülasyonunun arttırılması ve biyoçeşitliliğe katkı amacıyla ilk defa 15 bin levrek, 5 bin kaya levreği yavrusu suyla buluşturuldu.

İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak, törende yaptığı konuşmada, bakanlığın balıklandırma desteği ve çalışmasıyla Datça’nın tertemiz denizine 20 bin levrek yavrusu bırakmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

Saylak, yavru levreklerin balık popülasyonunun arttırılması ve biyoçeşitliliğe katkı vermesi temenni etti.

Etkinliğe, İlçe Emniyet Müdürü İsmail Toygun, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Necmettin Erdoğan, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Bülent Şatır, Datça Su Ürünleri Kooperatifi yönetimi ve balıkçılar ve vatandaşlar katıldı.