DOLAR
46,5150
EURO
53,0054
ALTIN
5.977,87
BIST
14.331,21
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Parçalı Bulutlu
32°C
Muğla
32°C
Parçalı Bulutlu
Perşembe Parçalı Bulutlu
32°C
Cuma Hafif Yağmurlu
32°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
32°C
Pazar Parçalı Bulutlu
33°C

Bodrum’da öğrenciler kıyıyı, dalgıçlar denizi temizledi

Bodrum’da öğrenciler kıyıyı, dalgıçlar denizi temizledi
A+
A-

Muğla’nın Bodrum ilçesinde dalgıçlar deniz dibi temizliği yaptı, öğrenciler de kıyıdaki çöpleri topladı.

Bodrum Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğünce “Denize En Çok Mavi Yakışır” sloganıyla 2015’te hayata geçirilen deniz dibi ve kıyı temizliği etkinliği, Ortakent Mahallesi Müsgebi sahilinde devam etti.

Etkinlikte gönüllü dalgıçlar, denize dalarak dipteki atıkları temizledi. Bodrum Dr. Mümtaz Ataman İlkokulu öğrencileri de kıyı temizliği yaparak etkinliğe destek verdi.

Dalgıçlar ve çocukların topladığı 400 kilogram atık, belediye ekiplerince bölgeden alındı. Denizden plastik, metal, lastik, ahşap ve cam atıkları çıktı.

Çalışma sonunda toplanan atıklar Bodrum Belediyesi 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne nakledildi.

Yaklaşık 2 saat süren çalışma dron ile havadan, su altı kamerasıyla da deniz dibinden görüntülendi.

Etkinliğin Müsgebi sahilinden sonraki etabının İçmeler’de gerçekleştirileceği bildirildi.